GOAL ZERO reparatie informatie
1 Buiten garantie hanteren wij een prijsopgave systeem. We zullen na ontvangst van uw product u vooraf informeren omtrent de kosten voor uw herstelling.
>> Klik hier om uw reparatie online aan te melden <<
>> Download hier onze reparatie voorwaarden <<
2 Indien u afziet van de gemaakte prijsopgave zullen wij onderzoekskosten in rekening brengen.
3 Indien u garantie claimt, dient u altijd een kopie aankoop nota mee te sturen!
4 De zaken die NIET gedekt zijn via uw garantie
De garantie van GOAL ZERO dekt alleen fabricagedefecten.
De aansprakelijkheid van GOAL ZERO (of zijn benoemde onderhoudsagent) is beperkt tot de kosten van reparatie en/of vervanging van het product onder garantie.
De garantie is ongeldig als het defect (op welke wijze dan ook) door verkeerd gebruik, verwaarlozing en vervalsing of onjuiste afstellingen is veroorzaakt.
Het is ongeldig wanneer onbevoegde personen op enigerlei wijze wijzigingen of reparaties uitvoeren.
De garantie is eveneens ongeldig in de volgende gevallen:
Opmerking:
Wanneer u het product voor garantie retourneert, verpak het dan zeer zorgvuldig, verzeker het, zorg dat u de factuur of aankoopbon bij sluit en geef enkele instructies voor de reparatie.
Wilt u belangrijke opnamen maken of heeft u het product gedurende een langere periode niet gebruikt, raadpleeg dan de beschrijving van de functies in de gebruikershandleiding voordat u het product gaat gebruiken.
Transport kosten
reparatie binnen de garantie periode: het product wordt kosteloos retour gezonden;
reparatie buiten de garantie periode: transportkosten verwerkt in de prijsopgave;
bij ongerepareerd retour zijn er geen extra transportkosten;